Høsten er her, Fall is here

6 Oct

Det er vel ingen vei utenom, på tide å innse fakta, vinteren er på vei. Med kalde mørke dager høst stormer og kanskje til og med litt snø. Jippi!! Ja du tror kanskje jeg er gal men høsten har alltid vert min favoritt, jeg elsker de klare kalde dagene de fine fargene og tanken på at julen er rett rundt hjørne. Så på tide å gjøre seg klar. Jeg er i gang med et par strikkeprosjekt til lille Olivia. Hun skal få et fint rosa sett med varmt og godt tilbehør til vinteren. Det blir skjerf lue og kanskje votter og sokker også vi får se. Her er hvertfall begynnelsen. Strikket i min favoritt alpakka. Nyt høsten alle sammen. Jeg skal gå å lage en kopp te til min såre hals.

Well I guess there is no way around it, time to face the facts, winter is coming. With cold dark days, fall storms and maybe even some snow. Hurray!! Yes you might think I’m crazy but this is my favorite time of the year, I love the cold crisp days and the beautiful colors, and the thought that Christmas is right around the corner. So it is time to get ready. I am working on a knitting project for little Olivia. Shes getting a pretty in pink sett of warm accessories for winter. I’m making a scarf and hat, and if I have time a pair of socks and mittens. Anyways, here is the start of whats to come in my favorite yarn alpaca. Enjoy the fall everyone. I’m going to get a cup of tea to sooth my fall cold.

One Response to “Høsten er her, Fall is here”

  1. marita bruntveit May 1, 2011 at 22:21 #

    Hei Siv Jane!
    Er fra tid til annen innom bloggen din for litt inspirasjon, du er fantastisk flink både til å lage ting, fortelle og til å ta fine bilder. Skikkelig flott blogg.

    Vi har pusset opp gangen vår og jeg vet ikke hva vi skal ha i entreen til å henge jakker og sette sko på, finner ikke noe som passer inn i vanlige butikker. Det du har laget til gangen din ser jo kjempefint ut og jeg tror at det vil passe perfekt i vår lille entre:-)

    Kikket også på den søte luen og skjerfet som du hadde strikket til Olivia i fjor. Dette kunne jeg også tenke meg å strikke til Anna. Ser at du skriver at du skal legge oppskriften ut for salg på Epla. Klarer ikke å finne den der…ligger den ute for salg?

    LYkke til videre med bloggingen:-)

    Mvh.

    Marita Bruntveit

Leave a Reply

