Inspirasjon, Inspiration

7 Oct

Vi var nylig en tur i USA der fikk jeg sjansen til å ta en tur innom en koselig liten butikk full av flotte tekstiler. Og selvfølgelig gikk jeg ikke tomhendt ut. Jeg fant noen fantastisk fine og myke tekstiler fra Kate Spain. Jeg elsker disse fargene og mønsteret er kjempegøy. Gleder meg til å sette i gang å lage noe fint av dette. Det blir antagelig sommerklær til Olivia og kanskje noe fint til meg også. Tror jeg skal investere i noen fine mønster fra Oliver+S.

We recently made a trip to the US where I was lucky to make  a trip to a cute little fabric store full of fantastic fabric. And obviously I did not leave empty handed. I found some beautiful fabrics from Kate Spain. I love the colors and patterns of these fabrics they are so much fun. I cant wait to get started on some projects. It will probably end up as some summer clothing for Olivia  for next year and maybe something nice for me as well. Think I will have to invest in a few patterns from Oliver+S.

Leave a Reply

