Lavendel, Lavender

20 Oct

Jeg kjøpte en stor pose lavendel for en stund siden som nylig ankom min postkasse. Og er nå i full sving med å finne poser, skaler og alt som ellers kan brukes for å spre den gode lukten rundt omkring i huset. Blant annet så holder jeg derfor på å lage noen duftputer som kan fylles med lavendel og legges på en hylle eller et bord. Det er en stund siden jeg har hatt fremme broderinålen og det er gøy å være i gang med den slags igjen. Ellers er det ikke så mye som skjer her, gleder meg til frihelg og håper jeg får sjansen til å male litt på rommet til Olivia. Har hatt planene klare i flere år men har ikke kunnet starte før nå. Gleder meg.

I recently purchased a big bag of lavender that just arrived in my mailbox. And I am subsequently busy finding bags bowls and anything else that can be used to spread the sent all around the house. Among other things I am making some small pillows that can be filled with lavender and displayed on a shelf or on a table. Its been a while since I did any needlework and it feels good to be back in the game. Except for that not much is happening here, I’m looking forward to my weekend of and hope to get some painting done in Olivia’s room. I’ve had the plans ready for years but haven’t been able to start until now. Can’t wait.

3 Responses to “Lavendel, Lavender”

  1. mona October 21, 2010 at 23:07 #

    Så herlig med lavendelposer. Og de blir jo riktig eksklusive med slike flotte broderier.

    Veldig fin blogg du har, dette var mitt første besøk. Kommer nok innom igjen! 🙂

    • shja October 22, 2010 at 10:35 #

      Takk skal du ha Mona og velkommen tilbake.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Duftposer, Sent sachets « Shja's Blog - January 12, 2011

    […] laget en duft pute tidligere som har vert ferdig en stund (skal vise den en annen dag) men hadde masse lavendel igjen […]

Leave a Reply

