Lagring av te, Storing tea.

22 Oct

Jeg er glad i te og har over tiden samlet opp en ganske god mengde forskjellige typer. Jeg synes te i løs-vekt er klart bedre en posete (selv om jeg har litt av det også) posete  har en tendens til å være “tørr” svak på smak og ofte har en slags plastikk smak. Æsjjjj. Dette resulterte i en stor rotete haug med små plastposer fulle av te. Jeg hadde lenge vert på jakt etter noe å lagre teen min i som var praktisk og ikke for dyrt. Og ble kjempeglad da jeg fant disse glasskrukkene i akkurat den rette størrelsen på FEEL kostet ikke mange kronene heller tror det var 25 pr stykk.. De ble kjempeflotte til å lagre te i og det er så greit å kunne se det som er oppi selv om jeg har laget merkelapper. Så nå er skapet hvertfall litt mer ordentlig.

I love tea and have over time collected a fairly large amount of it. I prefer the loos weight type over the stuff in the teabags (although I have a bit of that type as well) Bag-tea has a tendency to be “dry” week in taste and sometimes have a plastic flavor that I hate. So this resulted in a huge messy pile of tiny bags full of different types of tea. And I had been looking for something to store it in for a while, i wanted something practical and not to expensive and was real exited to find just the right thing at FEEL. It was affordable as well at only 25 kr pr jar. They were perfect for storing tea and it is nice being able to see what is in them even though i made labels for them. So now the cabinet is at least a little more organized.

Leave a Reply

