Ny butikk

12 Nov

Jeg har holdt det hemmelig en stund men har lenge gått med planer om å starte min egen nettbutikk. Her vil jeg selge alle slags spennende produkter til håndarbeid men vil prøve å fokusere på metervare av alle mulige slag,

Jeg har nå kommet så langt i prosessen at jeg skal utføre en spørreundersøkelse. Og inviterer dermed alle mine lesere til å bli med. Jeg trekker ut et gavekort på 350kr fra Pickles til en av dem som svarer på undersøkelsen så husk å skrive inn e-mail hvis du vil være med i trekningen.

Håper så mange som mulig hiver seg på og hjelper meg her.

Trykk her for å bli med på spørreundersøkelsen.

 

Bilde fra Anna Maria Horner

Leave a Reply

